Drugie śniadanie na wagę złota

Pracując, studiując, czy ucząc się w szkole spędzamy poza domem sporo czasu. Śniadanie zjedzone w domu powinniśmy uzupełnić odpowiednim drugim śniadaniem, by nabrać energii, sił i witalności, a jednocześnie zaspokoić potrzeby organizmu na składniki odżywcze. Co można spakować do torby / torebki / plecaka? Odpowiednie mogą okazać się tradycyjne kanapki. Choć coraz częściej odchodzą dziś one do lamusa, można uznać, że to prawdziwe perły i skarb. Jednak nie każda kanapka, którą jemy jest zdrowa. Najlepsze są te przygotowane z chleba ciemnego, pełnoziarnistego, razowego lub żytniego. To prawdziwe źródło błonnika, węglowodanów oraz najrozmaitszych witamin.

Do kanapki warto wrzucić warzywo, jeśli jednak zrezygnujemy z niego, koniecznie uzupełnijmy kanapkę świeżym owocem. Idealnie pasował będzie banan, który jest lekkostrawny, a jednocześnie zaspokoi głód. Z czym warto przygotować kanapki? Sięgnijcie po wędlinę typu szynka z piersi indyka, z sałatą i pomidorem. Jeśli jesteście adoratorami kiełków, koniecznie sięgnijcie i po nie. Inny smaczny zestaw to chleb z jajkiem ugotowanym na twardo, z dodatkiem rzodkiewki. Oczywistym jest, że zestawów na ulubioną kanapkę można zrobić całe mnóstwo, wszystko zależy od indywidualnych preferencji. Dzięki temu kanapki mogą stać się na nowo prawdziwym hitem.

.