Spacer – tani i skuteczny sposób na zdrowie

Nie trzeba rezerwować zajęć w klubie fitness i wykupywać drogie karnety na siłowni, a także nie ma potrzeby katowania się na bieżni, czy w domu na materacu, w celu wymodelowania sylwetki. Jest to możliwe, jeżeli już w trakcie trwania ciąży zaczniesz stosować najbardziej popularną formą dbania o siebie, swoje ciało oraz kondycje fizyczną. O czym mowa? O zwyczajnym spacerowaniu po parku, lesie czy innym miejscu.

To nic nie kosztująca cie doskonała forma sportu, która nie tylko wpływa dobrze na samopoczucie, ale i na twój organizm. Spokojny marsz najlepiej wśród zieleni, pozwala na podtrzymywanie i odzyskiwanie kondycji. Natomiast ruch na świeżym powietrzu wpływa na lepsze oddychanie, co owocuje dotlenieniem całego organizmu.

Spacer wskazany jest nawet, gdy jesteś na zwolnieniu lekarskim. Dobrze jest także w trakcie odpocząć chwilę na ławce, gdyż samo przebywanie w cichym i spokojnym miejscu daje o wiele więcej niż sport. Podczas spacerów możesz również włączyć pojedyncze ćwiczenia wzmacniające mięśnie brzucha, ale także oddziaływujące na uda oraz pośladki.

Wystarczy, że półgodzinny marsz będziesz wykonywać z napiętymi mięśniami wymienionych wcześniej partii oraz z wyprostowanymi plecami. To naprawdę łatwe i przyjemne sposoby na to, aby nie dopuścić do odkładania się zbyt dużej ilości niechcianej tkanki tłuszczowej. Po ciąży spacer to najważniejszy element dnia dla dziecka, podczas którego ty również korzystasz.

Codzienne maszerowanie z wózkiem bardzo szybko zaowocuje wymodelowaną sylwetką.