Sposób na zdrowe śniadanie dla dzieci

Co podać dziecku na śniadanie, by zapewnić mu zdrowy start i energię na cały dzień? Jak sprawić, by najważniejszy posiłek w ciągu dnia został zjedzony z ochotą? Oto kilka propozycji, na zjedzenie których z pewnością nie trzeba będzie namawiać maluchów.

I Kasze na mleku i potrawy z jajek – podstawa zdrowej diety II Produkty pełne węglowodanów zamienianych w energię.

Warto podawać dzieciom słodkie dżemy pieczywo oraz miód III Dania z dodatkiem mleka Wypróbuj podawanie mleka oraz jego rozmaitych przetworów.

Kefiry, jogurty, kakao, żółte sery i twaróg – paleta produktów do zaoferowania dziecku jest naprawdę bogata, dzięki czemu każdy rodzic znajdzie dla swojego dziecka smakowity składnik śniadania.

A jednocześnie zapewni dziecku dostawę wapnia do organizmu IV Kasza manna oraz gotowe kaszki dla dzieci, a także naturalne płatki V Pieczywo pełnoziarniste z dodatkiem ulubionej wędliny, czy warzywa VI Konieczny dodatek: owoc lub warzywo do śniadania VII Potrawy z jajek – smakowita jajecznica, czy znakomity omlet szybko staną się przysmakiem każdego dziecka.

.